State: Indiana Clear all filters (19 of 269 reviews match)
filters
State:
City:
Show
Show

Furniture Row - Leather couch iss peeling

We notice about 1 1/2 years ago, wife special ordered blue dual reclining sofa, paid alot of money for it, was supposed to be high grade materials and leather,we r very disappointed, thought it would last at least 10yrs seeing we have no kids at home anymore, now we have to cover it with a quilt when we have people over, should of never happened!
Company wrote 0 public responses to the review from Jan 01.
2.3
Details
Advertised vs Delivered
Delivery Service
Diversity of Products or Services
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
#1159844
Furniture Row - Barracuda Sectional - Terrible Product - Ripped Leather
Buyer beware as we have had this couch for 2 years and the leather is ripping in random spots on both sections. Not small tears either as some of leather peals are the size of a dollar bill. Now, I know what you are thinking that “they” probably used and abused the...
Read more
Company wrote 0 private and 1 public responses to the review from Jan 04, 2016.
Anonymous
Anonymous

We bought leather sofa and having same issue.

FRCustomerService
FurnitureRowCustomerServi
Furniture Row Verified Representative

Hello, Thank you for taking the time to post a review of the product you purchased from us. We are terribly sorry to see that it is not holding up. If you could please visit o...

1.0
#763843
So I bought furniture from here 3 weeks ago. To find out my furniture is back ordered until end of October. Would not return my money or sell me the display. I'm just to suppose to wait 2-3 months when was promised 7-10 business days. Will only give store credit which...
Read more
Company wrote 0 private and 1 public responses to the review from Jul 20, 2016.
Anonymous
Anonymous

The salesman I dealt with in Colorado told me 2 to 3 weeks - turned out to be close to 7, and once he got my money, he avoided me every time I called or stopped in at the sto...

FRCustomerService
FurnitureRowCustomerServi
Furniture Row Verified Representative

Hello, thank you for taking the opportunity to provide us with some feedback on your recent experience at Furniture Row. We apologize for the long wait time, and we'd like to ...

2.6
Brownstown,Indiana
#885906
After several weeks of waiting for my furniture, Furniture Row could not work with us for a delivery time. Their excuse was because they use Mapquest to automatically organize their deliveries in a big circle according to address. Therefore, they don't know when and...
Read more
Company wrote 1 public responses to the review from Sep 19, 2016.
FRCustomerService
FurnitureRowCustomerServi
Furniture Row Verified Representative

Hello, thank you for taking the opportunity to provide us with some feedback on your recent experience at Furniture Row. We apologize about the customer service you received w...

2.1
#921713
A couple months ago my husband and I purchased a sofa, mattress, dining room chairs, a bookcase, end table and recliner from the furniture row on Grape Road in Mishawaka. We were told that the sofa and recliner were special order so those would take longer to be...
Read more
Company wrote 0 private and 1 public responses to the review from Jul 09, 2015.
Anonymous
Anonymous

We are having problems with same store. AJ is rude and blew me off also. They delivered the wrong piece after 3 1/2 months. Wanted me to let them bring it in my house and the ...

Anonymous
Anonymous

lol this story is definitely fake.

3.0
I didn't like
  • Poor service
  • Poor customer service
#663105
Lured by a TV ad promising a major sale with "50 to 70% discounts", I travelled 45 minutes to the Mishawaka, IN store Monday evening. What at wasted and annoying trip! First, of the very few items with "sale" tags almost all showed "sale" prices of 10-15%. Secondly,...
Read more
Company wrote 1 public responses to the review from Aug 25, 2015.
Anonymous
Anonymous

This is one of the funniest "complaints" I've seen in a while. It sounds like you went to what is called a "sale" with a few items at a large discount called "door busters" th...

FRCustomerService
FurnitureRowCustomerServi
Furniture Row Verified Representative

Hello, Thank you for taking the time to let us know about your recent experience in our store. We are very disappointed to hear that you were unable to find someone to assist ...

1.0
I liked
  • Tv ad
I didn't like
  • Reality
#688979
On June 4, 2015 I purchased 3 sets of bunk beds, a queen headboard, and two queen bedframes and paid a delivery fee from the Bedroom Expressions on Grape Road in Mishawaka Indiana. The salesman and I had a long conversation about how I was buying the beds for a new...
Read more
Company wrote 1 public responses to the review from Jul 01, 2015.
FRCustomerService
FurnitureRowCustomerServi
Furniture Row Verified Representative

Anonymous, We want to extend our help from corporate. We would like to thank you for letting us know about your experience and we apologize for the situation that have been de...

#659414
The people that work there are rude and hateful. We have spent alot of money there you would think we would get treated better. I will never go back.
Read more
Company wrote 1 public responses to the review from Jul 15, 2015.
FRCustomerService
FurnitureRowCustomerServi
Furniture Row Verified Representative

Hello, We apologize that you were treated unfairly. That is not how we train our employees, and we can assure you that we do want to help you. Could you please go to Furniture...

1.0
#666386
We paid for a bedroom set in full after being told it would arrive in two weeks. We called at the end of two weeks and were told it would be another week, then another, then they would fed ex a missing part--the latest delivery date we were told is in another TWO...
Read more
Company wrote 0 private and 1 public responses to the review from Jul 03, 2015.
FRCustomerService
FurnitureRowCustomerServi
Furniture Row Verified Representative

Morgands,We are very sorry to hear how long it has taken for your furniture to arrive and we want to take this opportunity to make things right with you. We understand that yo...

1.0
#660561
They are rude, unhelpful, overall a bad place to shop.
Read more
Company wrote 1 public responses to the review from Jul 15, 2015.
Anonymous
Anonymous

Entire company is that way. Even when you are employed by them. Pathetic morals and company in general

FRCustomerService
FurnitureRowCustomerServi
Furniture Row Verified Representative

Hello, We are so sorry to hear that you did not feel welcomed in to our store. We can assure you that is not how we train our employees and we would like to help you find what...

#666380